fredag 12. juni 2009

Pay it forward...

Jeg var så utrolig heldig å få bli med på Frk - T sin "pay it forward"
Og her om dagen fikk jeg en nydelig pakke i posten ,
Tingene var nydelig pakket inn i celofan å greier :)

Jeg må bare si jeg er lei meg for at det blir DÅRLIGE bilder i dette innlegget ,
får ikke vist skikkeli hvor fin gaven var ,men kameraet vårt er ødelagt,
så dette er mobil bilder....
Jeg fikk to nydelige Lotus lykter (jeg tror det er det de heter) Snoooop ,og ei herlig såpe.
Jeg fikk åsså en pakke med lovehearts ,som ungene hadde spist opp før jeg fikk tatt bilde.. hehehe
Tusen takk for en kjempe flott gave Frk - T !!!!!


Med ny pynt i huset og forening som sku være samme kveld ble det dill vet`u :
og kaffi :


Enkelt ,men koselig!! Og det skal sies , jeg går i forening med KJEMPE supre berter !!!

Rock on ,girls!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)