torsdag 22. oktober 2009

Gjeeesp!!

I dag er mannen i Stavanger over natten på jobb - Igjen!!
Flink er han som jobber masse, klager ikke...
MEN når huset er tatt og unger lagt kjenner jeg det i lengden blir litt kjedelig rett og slett.
Jeg må ha en hobby, som ikke innebærer data!!
Har lyst å gå en laaang fresh og iskald tur... hehe.

Enyway!! I dag har minsten vært på 2års kontroll, og bare gode ord var det å hente.
Fine jenta mi :)
Siden hun skulle være der 09.40 hadde jeg begge jentene hjemme fra barnehagen i dag,så har vi hatt jente dag i dag.
Vi har tatt dagen heeelt kuli, og bare slappet av!!
Deilig!!
Så ble det litt dulling og dalling i heimen da vet`u!


Ryddet i lysene tilogmed... hehe
Fake fruit on my Kitchen.... liker den :P



Rock on!!

2 kommentarer:

  1. Likte godt det etasjefatet og fruktfatet ditt.
    nydelig. Ja det ble ofte litt stille når mannen har i huset var på kveldskift når ungene var små. Jeg er glad i å lese, så det ble mye lesing på kvelden på den tiden.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Nydelig etasjefat, hvor er dette kjøpt?
    Jeg har nemlig fått et helt likt etter mannens bestemor, men får det ikke så blankt, noen tips?

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)