søndag 13. desember 2009

Da blir hverdagen litt anderledes fremover da...

De som kjenner oss og flere en det, vet at Rudi og jeg er blitt separert.
Ting blir ikke altid som man skulle ønske, men ettersom dagene blir får man prøve å gjøre det beste utav det hele.
Kom over dette sitatet, og jeg må si, det er det flotteste jeg har hørt på lenge;



Livet består ikke av å vente til etter stormene. Det handler om å
lære seg å danse i regnet!

Så da begynner en ny hverdag, for meg, Rudi og prinsessene ...
- jeg har alle intensjoner om å lære å danse både i regn og solskinn.

Så selv om man ikke alltid har lyst, folkens :

Rock on!!


4 kommentarer:

  1. stå på Ceilie :) Klem fra Mari (Sagedal)

    SvarSlett
  2. huff da...så trist.
    Stooor klem til deg
    *Lisbeth*

    SvarSlett
  3. For et nydelig sitat, Cecilie! Det skal jeg legge meg på minnet!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)