fredag 12. februar 2010

Litt forandring i kjøkken kroken...

Da var "wall word`en" min oppe, Jeg er super fornøyd!!
Ikke var den vanskelig å mekke på plass heller.

Bilde *tam,ta,tataaam*


Såeh, det var det jeg skulle blogge i dag *fnis*

Foresten så må jeg bare vise et bilde jeg tok i natt, skulle kikke innom jentene som altid før jeg legger meg, der møtte dette fantastiske synet meg, hehe - storesøster har forflyttet seg og sovnet i lillesøsters arm, samme har vovsi :)
En smule rørt der ja.

Åååå, Mamma hjerte savner allerede, å de skal være vekke til mandag :/
Godt de koser seg nok i en haug!! :)

ROCK ON!!!

5 kommentarer:

  1. Så fin word wall (har lyst på noe sånt jeg også), og så fine jenter i senga si!!

    Hilsen Madelen

    SvarSlett
  2. Så fint du har fått det, Cecilie! Det har du jo alltid hatt, men du er så flink til å gjøre det fine finere, om det går an å si det sånn?! Kjempegøy at du er "igang" igjen med blogginga. Kjempefin wall word! Jeg har og satt opp en nå. Ligger bilde på bloggen. ;0) Ha en super helg! Og prøv å nyt barnefri så godt du kan! Gooooe klemmen

    SvarSlett
  3. FLOTT, veggord :) Ble kjempefint!!
    Nydelig bilde av dine tre må også ;)

    Klem Jatte.

    SvarSlett
  4. Så fint det ble, og for et nyydelig bilde av de tre sovende! :-) Nyt helgen! Klem

    SvarSlett
  5. tonjew83@hotmail.com17. mars 2010 kl. 01:12

    Heisann. Den wallstickersen var sååååå fin. Fant den på en nettside men der kostet den 1129,- !!!! Hvor har du kjøpt den?
    Tonje

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)