onsdag 14. april 2010


Award til meg!! ... wiihi!!!
Awarden fikk jeg av : http://frihet-natalie.blogspot.com/ En fantastisk blogg, som har oppmuntret meg mange ganger :)
Til Awarden følger:
-kopier awarden til bloggen din...
-linke til den du har fått den av...
-fortelle 7 intresange ting om deg selv...
-Sende videre til 7 andre bloggere....
Yey yey... litt knaz om Cecilie, ska me sjåu ska me sjåååuuu :P
1. Eg har så lyst å kjøra "åpent" helikopter at eg blir nesten tussette :P
2. Eg digge interiør (menne det va det jo ingen så viste...)
3. Det gøyeste med å få fisk, er å sløye... mowahahahaha
4. Jeg elsker liv og røre..
5. Jeg er ca aldri alene hjemme uten høy musikk og hårbørsten til mikrofon i speile, då e det BON JOVI det går i *fnis*
6. For ikke snakke om luftgitaren jeg kan spille.... tihi
7. Jeg digger små jentene mine rått, de e de kuleste og fineste i hele verden :)))
Da skal awarden videre til 7 andre snazne blogger der ute, her er de jeg leser mye :
Rock on!!!

4 kommentarer:

  1. he he ser deg for meg med hårbørste og volum!! Klem klem

    SvarSlett
  2. hehe du e løyen du:) stooor klem:)

    SvarSlett
  3. Takk for Awarden! Den er mottatt og sendt videre :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for awarden snuppa! Alltid morro det.

    Klem Madelen

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)