tirsdag 26. mai 2009

I`m totaly bored !!! - and I almost like it ... hehe

Hva skal man liksom finne på når husarbeid er gjort , det ikke skjer en skit på facebook og andre tidsfordriv , og mannen er på jobb i langtvekkistan :)

Jo da ,man kan blogge alt alle har sett før ,og "chille"
Så nå har jeg fartet rundt og danset til Bon Jovi mens jeg har klipset bilder av min ENDELIG ryddige leilighet....
HERLIG!!!
Hele gjengen her har hatt en skikkeli runde med omgangsyken ,å det skal sies : Det tar jammen forbaskade lang tid å hente seg inn igjen , så ting har hengt ganske på halv åtte - hvilket er det verste jeg vet , men nå tipper jeg vi e back on track igjen!!

Godness ,ble jo en hel avhandling dette her :)

Her kommer dill dallen :

Lisbeth Dahl skålen med kule lys oppi - - alt går ,syns i grunn det var litt koselig jeg :)






Hjørnebordet med bilde av Mammas gullaser :)


Vindus karmen min , seeee ut - Terrassen !!! *Lengte etter sooool*



Skjenken - som tusen ganger før.... hehehehe :)



Mitt kjøkken som jeg drømmer om at skulle vært sånn ca 5 ganger større!!!
Give me space .... men men ,det funker supert allikevll!!

Arvet kaffe service av Mamma som har fått det av Farmor trooooor jeg hvertfall!!!!

Badet .... ikke stort mer å si om det ,alle vet vel hva som pleier skje der ... hehe



Og siden vi er på badet - og jeg ikke har bedre å finne på , her er mine to "MUST":





Ja ja , alle sammen .... Nå må dere søke opp Bon Jovi på YouTube å nyte kvelden!!

Rock On .... *fnis*

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)