fredag 29. mai 2009

Nå er jeg utrolig spent !!!

I dag har jeg vært på jobbintervju . . . . AI AI!!!!!

Jeg syns sjefen ,han som intervjuet meg var en "rektig jille" kar ,
kjempe koselig!!
Var ikke så mye jeg sa føler jeg ,mer han som fortalte om konseptet å sånn ,
åsså viste han meg mye av produktene ,I`m telling you *SIKLER*
Type krystall ditt ,krystall datt .... hehe ,
kaffeservicer ,middag servicer ,krus ,nydelige figurer ... jah ,hjelpes var mye forskjellig :)

Det høres SÅ gøy ut ,få bli med å bygge opp butikken ,stille ut å styre på .
JEG HAR SÅÅÅ LYST!!!!!

-MEN han sa det var veldig mange søkere da - TYPE MYE tror jeg ,og 2 eller 3 som får jobb....
kansje jeg er heldig å får bli med på noen spennende måneder med nye utfordringer og spennende greier *I HOPE SO*

Han sa på slutten at han kunne hvertfall si såpass at jeg var en spennende kandidat ,og svar blir gitt alle innen neste Fredag!!

Eneste jeg tenker på ,å egentlig er det litt "skummelt" å lage dette innlegget ,for nå vet alle at jeg VIRKELIG vil ha jobben ,så hvis jeg ikke får det så er fallhøyden ekstra stor på en måte..
men men ,den som intet våger - intet vinner ...
Kansje får jeg den :)

Yhea yhea ,
Rock on!!

1 kommentar:

  1. Håper virkelig for din skyld at du får den jobben.
    Ønsker deg riktig lykke til :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)