fredag 21. august 2009

Gangen vår - av alle ting...

I dag har jeg fri fra jobb ,og jentene er i barnehagen!!
Merkelig følelse når det er heeelt stille i huset ,ja for mannen er på jobb ,så det er heeelt stille her.. hehe!!

Egentlig hadde jeg gledet meg til å sove gjennom dagen ,planlagt i lange å breie at Fredag den 21 ,da kan jeg hvertfall gå hjem å ta igjen no søvn ... hehe.
Men sånn blei det ikke ,konemor ble heller bitt av ryddebassillen , like greit ...
Fikk vasket å styrt på rundt over alt.
Og i gangen fikk jeg malt en vegg hvit ,ja for å dekke over litt gammle synder,hehe
Hadde målt no mønster der ,fint det ,men ikke så smart når malingen ikke er vannfast i gangen da :P

Enywayyyyy - sånn er gangen nå ,ganske fornøyd jeg :)




Såååh ,alle der ute - HA EN FORTSATT GOOD DAG!!
Nå skal jeg dekke bordet ,og lage middag før min kjære kommer hjem ,så går vi sammen å henter gullene i barnehagen.
Gleder meg!!

ROCK ON!!! :)

3 kommentarer:

  1. Er det ikke typisk... Når man har sett for seg en deilig dag til å slappe av, så kommer overskuddet til å gjøre en hel masse :) Det er godt å få unna litt også, da. Så det er jo egentlig bare bra! Jeg får alltid gjort mest når jeg er alene hjemme.

    Fin gang med søte lykter og vakkert skilt :)

    Ha en fin helg :) Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Ikke så lett å plutselig skulle slappe av.....når man er vant til å ha små barn rrundt seg!!
    Så fint hos deg og denne lille kommoden var så skjønn!!
    Takk for hilsen hos meg og ha en fortsatt fin helg:o)

    SvarSlett
  3. Hei og takk for koselig hilsen hos meg ;O)
    Fin blogg du har!
    Fine og inspirerende bilder.
    Besøker deg snart igjen.

    Klem til deg fra meg.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)