torsdag 6. august 2009

Jeg stor trives i ny jobb :)

Som sikkert hele verden har fått med seg ,så jobber jeg nå på "Fryd Outlet"
å gjett om jeg er glad og fornøyd !!!
Det er så kjekt , masse fint å styre med hele dagen ,å masse kjempe fornøyde kunder som skryter både av prisene og av butikken.

For ikke å snakke om de jeg jobber sammen med , kjempe flotte folk !!

- Føler meg rett å slett heldig:)

Det er ikke lenge til den "O store Barnehage starten" heller ,og jeg må si at jeg gleder meg til alt er i gang ,og i rutine.
Så vi kan bli godt vandt til den nye hverdagen.

Merker jo at jeg er ganske sliten når kvelden kommer ,kansje ikke så rart når man tenker etter hva som skal gjøres på en dag.

Det er ganske slitsomt å jobbe og så være mamma hele tiden før og etter ,men mest av alt er det bare kjempe gøy.
Jobben er SMASHING ;)
og mamma rollen er en DRØM I OPPFYLELSE ,så noen slitsomme dager innimellom skal jeg klare helt fint...
Snart er vi i rutine og en ny spennende høst har begynnt!!

Må bare vise noe som jeg har kjøpt fra jobben ,ELLER min kjære har kjøpt til meg på jobben....tihi:)
Disse lyktene folkens ,STUEN MIN ELSKER DE :)


Åssåååå ; Nye lysestaker som er super billig ,men veldig enkle å fine :)
Nytt etasjefat WINX fra Walter glass ,og skåler i samme merket .
Vanskelig å få tatt gode bilder ,men det er kanon tøft ,glasset er skikkelig krafti og formene er "kuuule" ...
Trykk på bilde ,så blir det stort og lettere å se detaljene :)

Wiiiii ,gøy for mor ;)

ROCK ON .... ( å stikk innom Fryd Outlet)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny jobb :)
    Det er slitsomt å gå over i jobb, men det er nok ekstra slitsomt nå i overgangsfasen. Når alt blir rutine, går det nok litt enklere uten at du er utslitt når kvelden kommer, selvom en har travle dager som utearbeidene småbarnsforeldre!

    Fine ting du har kjøpt/fått :) Du har nok fått en jobb med svært mange fristelser!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Så flotte ting du har fått og kjøpt deg.
    De lyktene var bare nydelige.
    Hvor ligger den butikken?
    Må nok prøve å komme meg dit når jeg skal en tur til Jæren i høst.
    Lykke til med barnehagestart.
    Ønsker deg ei flott helg :)

    SvarSlett
  3. Utrolig søte lykter! Og fatet og skålene likte jeg kjempegodt!!! Kjøpte jo fatet i gave, men ville helst bare svinge hjem til meg selv med det! ;0) Må nok samle litt på den serien etterhvert, jah...!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)