søndag 6. september 2009

En skikkelig god middag !!

Try this :

Finn fram en ildfast form ,med lokk...
Jeg brukte 8 nakkekotteletter, skjær av beina, del de i to ,krydre dem og brun dem lett på begge sider i stekepanna.

I formen legger du lagvis grønnsaker som du liker,g kotelettene,
jeg stekte fersk champinjong og la det i bunn,
Så la jeg poteter i båter ,gulrøtter og brokoli oppi .

Tilslutt heller du over ca 5 dl buljongvann ,på med lokket ,inn i ovenen på 175 grader i 2 timer,
såå BON APPETIT !!

Kjempe godt og egentlig veldig enkelt :)

Føler meg brått gammel her jeg sitter å skriver middagstips ,men men...tihi

ROCK ON!!!

4 kommentarer:

  1. Fint middagstips fra deg!
    Nydelige stemningsbilder under her!

    Ha en flott ny uke!
    Klem til deg.

    SvarSlett
  2. Både høres og ses helt herlig ut. Jeg trenger all inspirasjon jeg kan få på mat fronten nå om dagen. Det blir som regel det vanlige og jeg kjenner at det hadde vært godt med litt forandring. Jeg kopierer denne å prøver den på familien jeg. Tusen takk :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for et veldig lurt middagstips.
    Det ser veldig godt ut.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  4. Mmmmm! Hørtes godt ut! Gjerne flere sånne tips altså! Skal hvertfall prøves i denne heimen. ;)
    Skjønner forresten hva du mener med å føle seg gammel da, hehe, den følelsen får jeg når jeg lager noe skikkelig husmannskost fra grunnen! Ü Men det er en artig følelse. Ü

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)