fredag 18. september 2009

See hva jeg har fått av pappan min i dag ...

I dag har jeg vært på tur med Mamma og Pappa, tihi..
Helt alene!
Ungene i barnehagen og mannen hjemme - snorkende i sengen :)
Var så koselig, det skjer virkelig ikke ofte at vi drar no sted alene.
Se på denne søte lysestaken jeg fikk...



Åsså må jeg bare vise disse engang til, digger de veldig *SMIIIIL*
Vanskeli å ta et skikklig godt bilde av de siden de er blanke,så har fiksa å styra med bilde, og prøvd meg litt med bløtfokus å sånn!!

Ellers i dag har jeg gjort en haug husarbeid, laget det koselig på rommet til jentene til de kom hjem i dag.
Når vi hentet de i barnehagen reiste vi rett og spiste på Kina restaurant,det var herlig.
En god start på helgen, i morgen blir det familiebading og mere kos sammen!!

Jo, foresten... kjøpt ny kjole i dag- jeg digget den !

Rock on!!

4 kommentarer:

  1. Familiebading høres kjekt ut! Regner med dere drar til svømmehall og ikke i badekaret ;)
    Kjolen din var kjempe flott!Gøy med noe nytt!!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Så fin lysestake du har fått! Koselig :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Så fin du var i den kjolen!!! Nydelige du!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)