onsdag 18. februar 2009

"Dette har jeg aldri prøvd på,så det tror jeg sikkert jeg kan klare"

Hihi, sitat fra Pippi, leste det en eller annen plass på nett i dag,
syns det rett å slett var et fenomenalt saying ;)

I dag kommer det litt diverse bilder fra heimen her,
lyst å vise litt forskjelli :)

Først litt fra kjøkkenet mitt,har akkurat pusset opp og malt,
både skatollet og bordet som er på bildene her :)
Har storkost meg med oppgaven!!
Inni skatollet har jeg tapetsert med rester fra den tapeten vi har på soverommet vårt:)



Skatollet venter enda på nye håndtak,
vil ha sånne blanke diamant håndtak,
muligens finner jeg det i helga.
Det kommer selvsagt bilder av dette da :P
(Ser lysene i lysekrona tydeligvis har vinglet litt...)



Mørkt bilde da,mn får hvertfall litt inntrykket av hvordan det er ;)

De lilla lysene på lysfatet er åsså byttet ut,
i dag har jeg kjøpt nye,
i en veldig mild bruntone,hvit og champagne farget.
Nydelige farger:)


Mine skjønne skatter,Natalie og Mariel har vært hos mormor og morfar i dag,
når vi har vært på jobb,åsså har det fått nye pysjer.
Her er det kjæreste jeg har,gullene som jeg elsker over alt på jord,
og som er så fantastiske at jeg ikke kan annet en å takke Gud for
den tillit han har vist meg,ved å gi meg disse skattene :)








Natalie og Mariel,Mamma elsker dere:)
<3 <3 <3 <3

5 kommentarer:

  1. hærregud for nån hærlige jenter :):)
    Gammel e ho minste? trur kanskje eg har ei på samme alder :) mathilde blir 3 i august.

    Ellers må vi bare nyte stearinlysan, for no bynne det å gå mot lysere tider, så allefall for åss i nord så e det bare å pakke bort lysan i april, for da e det lyst hele døgnet her.. :(

    SvarSlett
  2. Tusen takk :)
    Natalie er 3 år,ble det i desember,
    Mariel blir 2 i sommer,men hun ser eldre ut :P

    ÅÅÅ tenkte på det i dag jeg,dette med sommeren og stearinlys å sånn,ka ska eg pynte med da lissom,hehehe :)

    Må være rart for dere når det er lyst hele tiden??

    SvarSlett
  3. det sitatet kjøper jeg;) tenk så godt det ville vært å kjenne det slik.
    Flotte prinsesser du har!

    SvarSlett
  4. Ja,tenk det... hehe!!
    Adopterer det som nytt motto ja :)

    SvarSlett
  5. Det ble jo bare sååå kult det skapet da. Tror sånne diamant håndtak vil passe super bra.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)