fredag 6. februar 2009

Lys,lys & enda mere lys!!

Jeg simpelten ELSKER stearinlys,og den herlige stemningen de skaper!!
Er så avslappene å sette seg ned med et fint lys på bordet, og bare slappe av.
Eller når vi venter besøk,da tenner jeg alltid lys.
Jeg syns det er koselig at folk får en følelse av at det er "gjort klart" til de kommer.
At vi har gledet oss å pyntet til besøket.... om dere e med på hva jeg mener :P
Her følger da bilder av mine lys.
Eller.... hvertfall noen av de !!


Enkelt , men veldig søtt:


Et mini lysfat,som jeg er litt "bobBobb"
Altså,ikke heeeelt sikker,liker fatet å sånn,men ikke stor fornøyd
med sammensetningen min.
But but,her er det :


Her har jeg laget dekoren på lysestakene av et ødelagt smykke,
ble igrunn ganske tøft :P




close up;



ELSK:

1 kommentar:

  1. Du har kjøpt deg masse fint der du jobber eller?

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)