lørdag 21. februar 2009

Snakk om splittet stil å sånn...

Hehehe...... Jammen er jeg EKSTREMT svak for
det romantiske , den nostalgiske og chick `a stilen,
Men samtidig må jeg innrømme at noe av det veldig "kule"
moderne åsså faller i smak ,BIG TIME ;)

Som bildene viser , Eva Solo press kanne , Eva solo olje karaffel , Eva Solo vann karaffel
og Eva solo Smily bollen ...

Åsså digger jeg godt Menu servicet mitt , har bare til 4 personer da ,
Åsså bolle settet , men har så absulutt lyst å spe på med mer jah ;)








3 kommentarer:

  1. Jeg har også Menu skåler og termokopper, syns de er kjempegreie :)
    Karaffelen er også nydelig!!!
    Ha en strålende flott søndag
    *Siv*

    SvarSlett
  2. er ikke splittet stil cecci.
    Det er DIN stil;)
    vi har også noen deler i eva solo...

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny skål!! Jeg og har lyst på den i rødt:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)