tirsdag 28. april 2009

Har vært en tur på nille i dag

På NILLE ,for der er de så snille.... hoho!!

Jeg klarte få med meg noen ting derfra i dag som jeg likte veldig godt,
ikke bare bare å gå å kikke på stæsj med to snuppelupper løs rundt i butikken,hoi å hoi!!!

Meeen ,dette lysfatet var vi skjønt enige om at det må vi ha ,hallo.... det er jo RÅÅÅSA og greier:)
39 kroner er heller ikke akkurat no tapsprosjekt.
De hadde mer i samme "greie" men fikk ikke sett så nøye på det ,
men jammen tror jeg atjeg må utvide -rosa nille funn- pynten min litt en av de nærmeste dagene!



Skal ikke ha de te- lysholderene på egentlig ,men hadde ikke noe som passet - ennå :)
Hjertene er en gave fra ei kjempe god venninne til 22års dagen min ,jeg liker de veldig godt!!

- Men det var ikke bare en ting hu mor fant på Nille i dag nei ,fant noen lysmansjetter som falt i smak hos meg ,men så er jeg litt rar da,så er ikke sikkert så mange andre digger de*fnis*
10 kroner stk er ikke ille.




Ser jo ikke det før ETTER at bilde er tatt og lagt inn på dataen ,at tingene står sjeivt på kjøkkenbordet ,arg... jaja!! Dere skjønner poenget :)

TO DO LIST :
(i morgen)

*Bake til lillebrors konf.
*støpe såper for første gang
*vaske en del i leiligheten
*Ta bilder til dere av de nye walliene jeg har fått!!
*Kose med snuppene mine!!
*Høre om jobb.... oppdatering kommer :)

- så vet dere det liksom :P

NATTA!!!

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Du hadde også en veldig koslig blogg! Og masse fine ting og nips Ha en fin uke :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)