onsdag 29. april 2009

Kulturminne året 2009

For en liten uke siden kommenterte ei dame i bloggen min ,
under bildet som jeg har vist dere lengre nedpå siden.
Hun fortalte at det var mulig å "stille ut" bildet på Dagligliv.no
hvem som helst kan stille ut sitt kulturminne der, så stemmer publikum fram en vinner i uken,
som vinner en matboks.
Kjempe søt var den...

I allefall , i dag ringte en dame fra NRK2 for de ville ha meg med på sending Mandag eller Tirsdag,
siden jeg er en av de som har vunnet en matboks fra kulturminneåret 2009.
Jøssa meg , DET PLEIER IKKE SKJE MEG HVER DAG AT DE RINGER FRA TV.....hehehehe!!
Så det er klart konemor stiller opp på det vet`u :)

Her er bildet av matboksen og handlenett som jeg fikk i posten :



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)