onsdag 29. april 2009

Kidza sitt rom ...

Har blogget det før ,men når jeg reide opp sengene deres i dag ,syns jeg det var så koselig...
Så bilder måtte tas!!
Nå sitter jeg foresten heeelt alene hjemme,har gjort en haug husarbeid,å nå trykker jeg her.
Begge prinsessene mine er ute med passepike.... er litt herlig ,det er jammen ikke ofte!!!

Blir kjekt for de å komme hjem til ny ryddet rom, de liker når mamma pynter....hihi












Storesøster sin side :)




Lillesøster sin side :)






Og før de gikk ut i dag,støpte vi såper... det var veldig kjekt:




Og sånn helt "out of the blue"
Veggen på badet vårt har fått en makeover....



Den er så hvit hvit til vanlig:) Litt mønster er bra :)

1 kommentar:

  1. Ja det er godt å drive litt på egenhånd noen ganger. Koselig å pynte opp litt på rommene.
    Veggen på badet ble stilig.
    Jeg har tørket støv og ryddet litt rundt omkring i dag jeg også.
    Lysfatet i forrige innlegg var fint. Koselig med slike rosa detaljer når en liker rosa. Har noe rosa her også.
    Ønsker deg en fortsatt flott dag :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)