søndag 19. juli 2009

Barneselskap te Mariel :)

I går feiret vi Mariel sin 2 års dag , hun hadde besøk av alle de skjønne små vennene sine :)
Selskapet var kjempe koselig , å Mariel stor koste seg - det var veldig kjekt å se !!!


Får litt hjelp av Dadda å åpne pakken her ....
Fikk duplo i pakken - det var stas!!! se så fornøyd hun er !!!

Her skal bursdags jenta blåse ut lysene sine :)


Teste ut tegnesakene hun fikk :)


Glad jenta vår som elsker å spille piano ,alene og med pappa !!


Her er Natalie og beste vennen hennes ... tihi ,de e så søøøde !!!

Pappa å dadda tester åsså tegne saker ...


Dagen derpå ,og jentene leker at de er Jane og har baby i magen ,hehehe!! Mor i huset har ikke ledd så mye på lenge!!


Litt sånn "mamma bilder" :







Tenk vi har en to åring i hus .... kor heldig vi e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Rock on

2 kommentarer:

  1. Mange fine bilder av to kjekke jenter og fint pynta bord. For ikke å snakke om, ei herlig kake. Lenge siden jeg har hørt noen kalle storesøster Dadda. Men det gjorde mine søsken til meg også ei stund. Jeg er eldst av fire.
    Trodde nesten det ikke ble brukt lebnger. Men det er vel fordi jeg har flyttet til andre siden av fjellet og her blir det jo ikke brukt.
    Ønsker deg en god søndags kveld :)

    SvarSlett
  2. Godt at Fjordheim forklarte ordet dadda for jeg skjønte ikke no he he ...
    Her skal jeg si at det ble feiret bursdag ja og det med glans-sånn skal det gjøres ja!:)med pølsebrød på stett7etasjefat:) fint skal det være en sånn dag.

    Kjempeflotte bilder av jentene med venner.

    Haaaa det:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)