fredag 31. juli 2009

Kom over en gammel sang ,som på en måte sa ganske mye ...

Redd for sterke Ord :

Her er eg igjen å Gud,
eg håpar det er greitt
Som oftast brukar eg å be
den lista som du veit
Men no kjem eg for å sei deg
noko du sa først til meg
Du skal få høyra at eg elskar deg

Eg elskar deg
Eg er redd for sterke ord,
men eg vil så gjerne bruka dei
for gleda er så stor
Eg elskar deg, ingen kjærleik er som din
Eg ville berre sei: eg elskar deg

Eg har tenkt på bodet ditt,
å elska Herren Gud
Av hjarta, sjela, vitet mitt,
men sanninga veit du
Gud eg klarar ikkje elska deg
for eg sjølv vil vera størst
Kun om eg mottek kjærleik frå deg først

Kan eg våga sei: Eg elskar deg
Eg er redd for sterke ord,
men eg vil så gjerne bruka dei
for gleda er så stor
Eg elskar deg, ingen kjærleik er som din
Eg ville berre sei: eg elskar deg


Kunne skrevet tusen sider med spørsmål om hvorfor og hvordan når det gjelder Tro å sånn.

Men det nytter liksom ikke , BUT IT ALL COMES DOWN TO THIS :

Jeg tror !

Å sånn er det med den saken .

Jesus er enkel ,en flott fyr å ha noe med å gjøre.

Det jeg syns er stress ,og som jeg ikke alltid forstår er hvordan vi folk har laget troen til å bli no vanskelige ,klussete greier .

Jeg ganske enkelt å greit orker ikke å legge hjernen i bløt for å forstå det mere....


ROCK ON !!!


7 kommentarer:

  1. Kjempe flott! Stolt av deg! Din elskede ektemann....

    SvarSlett
  2. Jeg tror også. Og ut fra hva jeg ser på bloggene rundt om er vi flere. Særlig interiørbloggere av en eller annnen grunn;-)

    SvarSlett
  3. Den sangen er herlig! Tror jaggu jeg skal finne den frem og sette den på i bilen! :) Ha en velsignet dag!

    SvarSlett
  4. Nydelig, Cecilie...Blei veldig rørt. Synes det er så bra at du er ærlig om det du tror på. Og eg er så enig, å vere kristen er å ha et personleg forhold til Jesus, enkelt og greit. Det er vi mennesker som gjør det komplisert... Stor klem, gla i deg!

    SvarSlett
  5. Fin sang, husker den godt fra tidligere..
    Enig med deg-viktig å ikke komplisere det så innmari..Ønsker deg forstatt ei fin helg.
    Klem fra ei som også tror og som gjerne følger bloggen din videre:)

    SvarSlett
  6. Fin sang! Husker også den fra ungdommen :)

    Jeg er også kristen, og synes ikke det er komplisert i det hele tatt :)

    Ha en fin lørdagskveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)