onsdag 1. juli 2009

Snart har vi 5 års bryllups dag!!

Sitter her og "surfer" litt på nett ,
tenkte jeg skulle finne et velvalgt dikt til min kjære siden vi har bryllupsdag snart...
Fant ikke no dikt ,så det får komme fra direkten da:P
Men jeg kom i hvertfall over noen snazne sitater ,som jeg bare må slenge innpå bloggen :P



Ekteskapet er en vidunderlig innretning som tillater to mennesker å dele bekymringer de ikke hadde før. - Karl Farkas



Et ekteskap må drives med fantasi.
-Knut Hamsun


I ekteskapet er ikke målet å tenke likt, men å tenke sammen - Robert C. Doods

De som har noen å elske ,har åsså noen å kjempe for <3>

Må kjærligheten adderes
gledene multipliseres
sorgene subtraheres,
inntektene divideres
og verden formeres!


Å bli sammen er begynnelsen.
Å holde sammen er fremskritt.
Å forbli sammen er suksess.




*Rock on* - det sga me ;)



1 kommentar:

  1. JA det var mange fine ord om ekteskapet.
    Jeg fant et jeg ga il min mann en gang.
    " Jeg elsker deg mer i dag enn i går, men jeg vil elske deg mer i morgen enn i dag"
    Slik er kjærligheten.
    Ønsker dere en god dag og en flott tur :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)