tirsdag 28. juli 2009

Shop til you drop ... * wihiii*

Egentlig burde jeg ikke blogge nå ,siden klokken er ALTFOR mye - som vanlig...
og åsså av den enkle grunn at det er nada å blogge om!!

Kunne jo blogget om livets store spørsmål ,vilket faktisk opptar mitt hode endel om dagen,
men det hadde blitt et langt å veldig rotete innlegg .

Best vi holder oss på matta ,hehe...

Enywaaaaay :jeg har vært på shopping i dag !!!

Sendte saldo melding i morges og når jeg skulle lese av resultatet trodde jeg pigede det var datoen som stod der ,men neiiiida - Kone mor har fått lønn *GREAT*
Så da var det å betale det som skulle betales ,å shoppe for resten :P

Kidza trengte nye klær til den "O store" barnehage starten. ( som vi er veldig spente på ,men det har sikkert de fleste fått med seg)
Og mor i huset trengte ... mmmm ,vet `che ... men litt blei d ligevell ;)

Her er bilder såklart :

Prinsessene sine nye klær!! De var nyyydelig søte når de testet det nye tøyet sitt *gullgull*

åssåååååå ,mor har kjøpt et par kuuule sko ,syns hvertfall jeg da .
Sjekk :



Jadda folkens ,det var det blogg innlegget ... tihi :)

Nå er det natta ,i morgen er det jobb å bånn gass , me like :)

ROCK ON!!!

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)