torsdag 16. juli 2009

Min snuppeluppe!!!

På Søndag blir minste snuppa mi 2 år .
Tenk det , 2 år som har gått så fort .
Det føles jammen ikke ut som at det er lenge siden jeg satt å kikket på ei nyfødt lita prinsesse på barsel rommet i Stavanger.
Helt fortumlet for at det hele hadde gått så fort .
En perfekt fødsel var over .
Jeg fikk det som jeg ønsket ,det gikk fort og jeg brukte ikke no smertestillende.
Var først når vi kom opp på rommet at jeg skjønte det ,OJ!! - jeg har fått ei nydelig lita jente ,frisk å velskapt på alle måter .
Mariel var 3312 gram og 50 cm.
Jeg er tvers gjennom lykkelig og evig takknemlig.

Mariel kom til verden i en susene raser fart , og sånn har hun i grunn fortsatt ...
hun løper fortere en beina kan bære ,og vil gjerne ha med seg det meste.

Hun er ei utrolig vakker jente ,som gir oss mer glede en vi kan få sagt.
Hun har nå begynt å lene seg over sengen når hun skal sove ,så sier hun "yyyys Mamma" - betyr "kyss Mamma" og strutter med verdens nusseligste trut munn.... hehehe!!!

Snart er hun barnehage jente ,og skal oppdage enda mer av den store verden.

Jeg er så takknemlig for Jentene vi har fått .
De gir meg så mye glede .

Jeg er så glad i dem at hjerte faktisk gjør litt vondt når jeg tenker på det.

Hver dag er en ny opplevelse ,med nye minner - jeg vil så gjerne huske hvert eneste et....

Mariel Serina ,mamma sitt gullegull Gratulerer så mye med to års dagen din på søndag.
Jeg gleder meg til livet sammen med deg ,se hvordan du blir og hva du vil .
Mamma er her for deg hele tiden - altid!!

Rock on ;)

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med dagen til er liten herlig 2 åring.
    Ønsker dere ei flott helg og en fin feiring :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen =)